5 sfaturi pentru un corp superb: cum să faci mișcare când ești în criză de timp

Trezește-te, pregătește-te, îngrijește copilul, grăbește-te la muncă, grăbește-te înapoi acasă, pune copilul la somn, dormi (cât de cât), repetă. Cum să faci mișcare când ești în criză de timp?

Nu am cerut sfaturi experților în fitness, deoarece, sincer, nu ți-ar oferi nimic din ceea ce ai putea folosi. În schimb, mamele din viața reală, muncitoare, în formă, ne-au spus secretele lor creative și eforturile neobosite pe care le-au făcut pentru a-și recupera corpurile de dinainte de sarcină.

Cum să faci mișcare când ești în criză de timp – 5 sfaturi

Devino o persoană matinală

„Singurul mod în care puteam să fac exerciții când aveam un nou-născut era să fac asta înainte ca soarele să se ridice. Mergeam pe jos sau făceam jogging la 5 dimineața înainte ca soțul meu să plece la serviciu „, spune Maria.

Uite, probabil că te-ai trezit oricum. În loc să ațipești la loc după masa de dimineață a bebelușului, pune bustiera de sport și mișcă-te. (Dacă adormi în hainele de antrenament, măcar ți-ai dat interesul.)

„Am găsit o sală de sport care se deschide la 4 dimineața, așa că pot să mă antrenez înainte de a mă îndrepta spre locul meu de muncă cu normă întreagă”, spune Corina M.

Fă-l scurt, dar eficient

Nu ai o oră întreagă pentru antrenament? Nici nu trebuie. Profesioniștii spun că perioadele scurte de activitate pe parcursul zilei sunt la fel de bune ca un antrenament mai lung. Profită de orele de somn ale bebelușului, de pauza de prânz și de timpul în care tatăl stă cu copilul. La naiba, poți chiar alege să mergi pe jos pe drumul spre casă de la serviciu.

„Făceam genoflexiuni și genoflexiuni într-un picior ținând bebelușul sau strecuram pe undeva o sesiune de yoga de 10 minute pe care o goseam pe YouTube ori de câte ori aveam ocazia”, spune Ana Maria.

Folosește-te de ce ai

Da, ai cheltuit o mică avere pentru toate lucrurile pentru bebeluș, dar vestea bună este că multe se pot folosi ca echipament pentru antrenament. Pune bebelusul intr-un marsupiu in timp ce faci o plimbare lungă, în timp de faci împingeri sau flotări. Pune bebelușul în cărucior și mergi să faci jogging sau chiar să te plimbi prin oraș sau prin mall-ul de lângă tine.

„L-am pus pe bebeluș pe scaunul lui și am făcut abdomene în fața lui”, spune Laura. „El a crezut că ne jucăm”.

Înscrie-te la un curs

Nu ești niciodată mai motivată să faci mișcare ca atunci când ți-ai plătit banii câștigați din greu pentru șansa de a o face. Dacă îți place acțiunea din cadrul unui curs, există o listă interminabilă de opțiuni dintre care poți alege – yoga, CrossFit, Barre, Zumba. Unele oferă îngrijire gratuită pentru copii, iar altele, cum ar fi yoga prenatală și fitnessul cu căruciorul, includ și copilul în antrenament.

Când nu poți ajunge la sală, fă-ți propriul curs de mișcare

Deși este distractiv să mergi la o sală de sport de lux, cu siguranță nu este necesar. Suntem destul de norocoase să trăim într-o lume plină de podcast-uri, aplicații, videoclipuri YouTube, antrenamente pe DVD-uri și altele. Cu alte cuvinte, nu ai nicio scuză.

“Eu am ales antrenamentele lui Jillian Michaels pentru că durează doar 30 de minute”, spune Alexandra.

urmareste-ne

Articole recente